Ofte stilte spørsmål

Kan jeg legge til eller fjerne produkter i min bestilling?

Vi kan ikke legge til produkter på din bestilling. Ønsker du flere produkter oppretter du bare en ny bestilling. Vi kan sende alt samlet til deg dersom du gir oss beskjed om dette på telefon 22 52 69 20 før den første ordren blir sendt fra oss. Ønsker du å fjerne ett eller flere produkter på din bestilling kan vi ordne dette dersom den ikke allerede er behandlet og sendt fra oss. For nærmere avtale er du kan du ringe oss på telefon 22 52 6920.

 

Er ordren min sendt?

Så fort din bestilling har blitt behandlet hos oss, vil du få en e-post fra oss med forsendelsesnummer hos Bring. Vi leverer pakken din til Bring samme dag som ordren din behandles.

 

Kan jeg returnere varer fra forskjellige bestillinger i samme pakke?

Du kan selvsagt returnere produkter fra forskjellige bestillinger i samme pakke. Pass bare på at du legger ved returseddel for hver enkelt bestilling i pakken, slik at vi kan registrere inn returene dine.

 

Jeg vil returnere en vare. Fra når beregner dere 14 dager?

Angreretten på 14 dager gjelder fra den dagen du mottar pakken.

 

Kan jeg returnere salgsvarer?

Du har selvfølgelig angrerett på 14 dager på alle varer du handler hos oss, også om det er salgsvarer.

 

Jeg har glemt passordet til Min Side.

Klikk på «Glemt passord» og følg instruksene.